Ja nog är vintern här...

 
Men nu räcker det med snö....
 
Har tränat 2 dagar för Daniel, det var ett par veckor sedan nu.. Tragglade mkt skolor så som är så nyttigt för honom, eller jag för alla...bara man kommit dit...tog ett tag för o få honom o verkligen jobba rätt o dom..
Dock märkte jag de blivit så mkt bättre då senaste tävlingen gav 7or på öppnorna o ena slutan..
De är jag nöjd med =)..
Dag 2 var det allt var förberedelser heter inför bytena...
Ja, det är svårt o hitta microsekunden för allt ska bli rätt, han är ju med på noterna men hela kroppen ska med o så ska de bli raka...vad ett "plupp" kan vara svårt att få till.... =)
Men vi tränar o tränar så ska det nog bli bättre, känns skönt att man har bra vänner o tränare som tror på en.. ;) För ibland så vill jag bara gräva ner huvudet i en just nu då, snödriva... =)
 
Har talat med en domare som känner oss och rekommenderade att ut o starta en MsvB2 i sinom tid nu....Så jag är klar för hemmaplan till meetinget i sommar (!) herre jisses....
 
Mys en ledig helg =)
 
Tiden rullar på o jobbet har tagit mkt tid o enerig då storinventeringen varit i januari...
Nu tillbaka till det normala igen....
Har även hunnit träffat en person som jag aldrig trodde jag skulle träffa igen, på ett så seriöst plan...
Men nu är han här o rör om i  mitt alldeles för hästiga liv =D
Tur nån kan dra mig från stallet på kvällarna..Men jag kommer aldrig släppa mina fikastunder med goa kamrater då o då.. =)
 
 
Duktiga jessica med hennes häst som avslutar med lite stretching efter ett hyfsat jobbigt pass med mig på backen som aldrig släpper blicken från dom  ;)
 
Nu ska jag packa inför 2 dagar i Jönköping med jobbet med både nyttigt lärande samt middag o spex på kvällen!!
 
Ha det gött hörrni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0