Denna helg då...

 
På årsmötet så fick jag blommor för lagledarinsatsen förra året. Vann lite godis på lotteri, och fick träningsbidrag utdelat! O så träffa goa klubbkamrater!
Ska vara med på första styrelsemötet snart med...
 
Har jobbat sen i måndags med kickoff torsd-fredag...jobb igen i helgen o det slutar inte förän till nästa helg...pust!
 
 
Har spenderat rätt mkt tid, eller snarare den tid jag haft över, hos mr S.... Så lagom intensiv vecka kan jag lova! Imorn blir det inte upp före tuppen som det varit nu...börjar 12:30!
Så lite sovmorgon o göra stallet...rida gör jag när jag kommer tillbaka hem till kvällen.
 
 
 
Hovslagaren kommer på besök med, så lite nya pjuks på!
 
Hade bomträning/lättare hoppning..i lördags em..Det var skoj! de få ggr vi varit med så sköter han sig fint, bara han får sprattla av sig i början.... ;)
Duktig dressyrhäst ;)  Bytena på de böjda linjerna funkade iaf! De är ju alltid nåt...
 
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0