Värst vad flitig jag blev.. ;)

Idag så var det dag 2 i nya sadeln o ja..det är ju som en dröm att rida numera!
O idag tränade vi på kandaret, vilket vi inte gjort sedan innan han blev sjuk.. o även idag så jag jag ett hyfsat pass vilket inte heller gjorts på länge, märker att vi har lite o ta igen, men oj vad har är fin den stunden han orkar! Jag är så stolt över min stora grabb!
Tränade mkt öppnor i galopp o travdiagonalslutor i varierad takt o olika branta vinklar....ujuj...jobbigt sa han.. =) Men han blir riktigt lös o fin i sina långa bakben, vilket kan vara svårt att få riktigt mjuka.
ställde sig o sov när vi kom tillbaka till stallet ;)
 
Hade en lektion innan på dan o så lite stallpyssel, en sån där underbart skön dag..gick runt med min kaffekopp i stallet ensam o bara njöt av tillvaron...
 
Nu ska jag krypa ner under täcken i min något, läs alldelles, för kalla lägenhet =P
Har lagt i min madrass med värmeslinga i under lakanet..hehe...
 
Hinner med en film innan lampan släcks....
 
Hoppas ni haft en grym helg som jag haft!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0