Ja, inte igår..inte ens denna månad =)

Ja, uppdateringen suuger nu...
Men vi tragglar på som vanligt, Msvc programmen sitter hyfsat, c2an gick okej i Linde, han var redigt spänd
som resulterade i en lite väl kort galopp, med för lite sug i handen, kunde inte göra så mkt på banan än att få honom lägre o avslappnad....62,33% ...Hon som vann hade 66%, så inga världskontinenter ifrån placering ;)
Men sen har vi tragglat med lynfangit...som en reaktion på några muggkrustor jag råkade lösa upp för mkt så det kom in bakterier.....Det vill inte riktigt ge sig, han är fräsch o så, men allt är inte som det ska...så nu fick jag utskrivet lite medicin för att få bort det sista...Så träningar o tävlingar är så struket det kan bli...jag som hade en helt vattentät plan för hösten, trodde jag =P
Men under tiden har vi provat ut en ny sadel....en sprillans ny Prestige D1k Zero.

Det blev en stor skillnad på häst o ryttare med den på, som bygger upp mkt mer fram än den jag har idag, så jag inte hamnar så i framvikt, utan verkligen KAN sitta på de där långa bakbenen....
 
Så den kommer nog imorn förhoppningsvis!!!!
 
O så ska jag på äventyr till Värmland imorn o hälsa på hos en dressyrdomare/uppfödare/tränare/....typ..
 
Återkommer mer om vad den resan ev kan ge mig...  ;)
 
Nu jobbet o efter det hålla en träning....o så hem o packa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0