OJOJ...

tiden fullkomligt rinner iväg!!! Lägenheten ska sättas panel i imorn i köket och hallen =) Sen måla gästrummet vitt o fint, o så får jag en massa färg o kladda med i det gigantiska vardagsrummet!!
Tyvärr blev träningen inställd denna helg, vet ej varför...så ska passa på o gå loss med rollern då! Får rätt bra med målarhjälp så det kanske blir gjort på denna helg om jag får önska =P
 
På lördag är det strömpis som gäller med mat o ljuv musik ifrån Oscar Bly som ska köra ett Frank Sinatra tema denna kväll med storband o allt! Ska bli superskoj!!! Känns som jag går i pappas fotspår där.. =)
Han sitter säkert med o lyssnar på ett hörn.. ;)
 
Varierad ridning på varierat pigg, eller galet pigg häst....Jisses...Ibland undrar jag vart handbromsen är på en sån?? Men trevligt med en så fin häst iaf =)
Vi var o lasrade i tisdags och jag förväntade mig både det ena o andra iomed allt som varit nu, men inte en spänning så långt ögat kunde nå! Inga ansträngda bakknän, inga späna ryggmuskler eller muskelfästen, nej, kort o gott superfin!!!! Och vi hade ändå kört ett rejält träningspass dagen innan.....
Men ingen blir gladare än jag för det!
 
Missade att anmäla mig i tid till en tävling här i november, så nu är jag 6e reserv på en MsvC2....Ja, 30 starter är det..o en bit kvar...så hoppas vi kommer med, nu när vi börjar hitta tillbaka till vårat spår igen!
 
Jag ska iväg nästa vecka o träna för Emelie Nyreröd igen, det var ett tag sen nu, men svårt med sjuk häst o dumt schema....Men nu tog jag en semdag för o träna, hade inte daniel blivit inställd så hade jag inte gjort det, men känner att jag måste få en liten check nu när vi både bytt sadel(hästen är som ny) och blivit friska båda två!
 
Hade en lektion ikväll som gick kalasbra! Känns roligt med så bra framsteg för varje gång vi ses! Känns som man lyckas bra då att nå fram till både ryttare och häst!
 
Dax o sova nu, har utsläpp imorn så då blir det morgonpass, sen jobba, sen tillbaka o rida en kompis häst som ska trimmas till lite inför kommande tävling =)
 
Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0