Nu händer det grejer...

Idag huxflux blev det bestämt att jag ska byta lägenhet till den trean som finns "på andra sidan väggen" i detta hus. Finns flera anledningar till varför....men de kom rätt plötsligt...Men det är bra med lite snabba impulser emellanåt =) Då ser jag grabbarnas hage från vardagsrumsfönstret! =)
Stort kök återigen, o sen ett jättestort vardagsrum som jag även kan ha matbord i o så ett mindre som kan få bli ett kontor typ...gästrum funkar med =)
 
Nu ikväll tog jag finsadeln o trimmade lite på gärdena, öppnor i både trav o galopp tränades, o UJ vad fin han blev! Ska bli super o se vad Daniel säger på nästa träning!
 
O nånting har verkligen släppt, han går nästan BÄTTRE på tränset än kandaret i skrivande stund.....what????
Inte likt harry.. =P
 
Näe nu ska jag krascha....SOv 3 timmar efter att grannen jagade en mus i 2 timmar inatt som hade sprungit i hans sovrum... ;) Härliga krabater....
 
Imorn utsläpp o sen kika igen på nya lyan! =) =) Ska spana lite på en uppiffning...min specialité.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0