Bilen hämtad o lyan klar!

Ja äntligen så står min fina XC70 på uppfarten!! =)
 
De har haft den inne en vecka extra för de behövde byta en massa delar som inte riktigt var bra på besiktningen...Men bra för mig så slipper jag oroa mig.. =P
 
Ridningen har blivit lite dåligt med på min egen häst...har man lovat att hjälpa andra o träna deras hästar så är det bara att prioritera! Men harry blir bara tossigare med tiden...Gah! Han får inget kraftfoder så borde hålla sig på mattan...Men icke...Blir nog kandaret på nån omgång här o få igenom saker o ting...plötsligt så lyssnar vi myyyycket bättre.. ;)
 
Tränar lite byten nu för tiden, och har förstår hjälpen direkt, men studsar gärna innan, eller byter efter bak, eller tar nåt sketet litet halvt tådipp med ena bak i bytet....Fattar nada...
Får träna ordentligt på mina fel så han inte befäster bytena fel....Daniel är ju här v44 igen, inte så länge kvar iaf.
Hade sådan otur att BÅDE danel o emelie träningen blev inställda!!! Stor suck............................................
 
Lägenheten är helt klar så nu är det att börja bära saker....jisses...när ska mina projekt ta slut???
Men det ska bli SÅ mkt roligare att få så stort!
 
I onsdags var jag o fotade åt Örebro läns ridsportförbunds hemsida på Jens fredrikssons clinic. Det var skoj! Ska fota på nästa grej de ska ha med. Blev tipsad att jobba som fotograf åt Equipe, ska kolla upp det!!! =)
 
Nu ska jag sova, jobbar dag imorn sen tjejkväll med tjejen vars lägenhet jag ska ta över, bodde i förut.
 
Trevlig helg!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0