ja..motivationsdipp...

Dagen innan vi for till falsterbo så var jag hos min ortopedist med mitt öga som inte mår 100 tyvärr sedan smällen i vintras, 7 månader sedan....Fick ganska trista besked så nu är jag sjukskriven, har körförbud samt går med glasögon som ska hjälpa synen att börja bli som den ska...iaf försöka få en hjälp på vägen....
Men falsterbo var som vanligt heeeelt underbart!!!
Många roliga möten, många fina bilder, många gåshudar på armarna under de vackra ritterna (träsmak i rumpan efter alla timmar på träläktaren)...
 
 
Tog ett gäng kort på Emelie Nyreröd som red i küren med hennes valack Miata.
 
 
O enligt mig så tog jag det roligaste kortet på hela veckan! =) =) =) Fick med alla vända mot mig förutom Patrik van der meer som inte var med på den snabba vändningen mot min lilla kamera på läktaren =P
 
Men nu så går dagarna långsamt..o varmt är det...ja... jo..
det roliga som ändå är nu är att harry o jag tränar byten...o majoriteten sitter fint, några orena när han inte tar i ordentligt bakifrån, då är det upp till mig o rida bättre fram tills bytet.... Så harry blir finare o finare...DET är skönt mitt i allt crap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0