Vilken helg...

Nu sitter jag här o myser med CSI på femman....sent en söndagkväll efter en MER än trevlig em/kväll med några ur familjen som var här o vi åt en massa gott! Hampus, min brorsson ville såååå gärna träffa harry, vilket var en självklarhet då han "bor" i grannkåken ;)
Lille stallkissen simba ville självklart vara med, o oj vad lätt han smälte allas hjärtan!....
 
Lillfjösen som ville sova inne hos Harry.. =) 
 
 
O inatt kl 2 blev jag klar med granen...som var väääldigt billig då....Ramlade gång på gång...foten är inte den bästa...så snurrade fast den med lite ståltråd i toppen till en liten krok som suttit i taket sedan jag flyttade in, så den inte välter, igen...har stickmärken över hela armarna då jag kastade mig in på den för den ite skulle välta med alla ljus o dekoration.. ;) Ajaj....satan vad ont de gör! Men nu lyser den så fint med 240 led lampor i!!
 
 
Hela ligan var uppe o hälsade på de 4-fotade djuren =)
 
 
Findukning med lite pysselgjorda namnbrickor o bordsplacering =)
 
'
I fredags på dan så var jag o harry på gransafari o letade ut någon passande som vi skulle hugga till em, gud så mysigt med en så riktig jul med egenhuggen gran! =) Självklart är det på skogsägarens mark och godkännande, de säljer ju själv granar vintertid o gräs sommartid..
 
Så nu ska jag avrunda kvällen....utsläpp o jobb från 10:30 imorn..blir en tidig morgon med stall först o ridning på kvällen =) Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0