Pinsamt...

Ja...ingen ursäkt men tidsbrist är den jag håller mig till.....
Ja, bott in mig har jag gjort rejält....Ridningen går framåt hela tiden...
Bilen, ja den är en historia som heter duga...På lördag ska jag hämta hem den för 3e gången...O hoppas det förblir så!! Suck, bilar ska bara funka.....Tur allt går på garantin vid köpet!
Träningarna rullar på...Blir hela vårterminen igen för min kära skånetränare! O glad är jag för det!!!
Har Emelie Nyreröd lite lagom ofta däremellan också, om det blir som jag hoppas!!
Har ridit 2 dagars kurs för henne nu och gett oss på bytena, det går sådär i ena varvet....orkar inte igenom utan för nåt litet mellantramp med fram så han inte behöver ta i till 100% då det är jobbigt att gå i den samlade galoppen o kunna byta rent ur den...Men det kommer! Galoppen har aldrig varit finare, o de sa hon själv =)  Mkt, eller snarare ALLThar blivit så mkt bättre sen i höstas då vi sågs senast.
 
Nu är det julstress då jag får folk över på söndag o fira jul del 1....sen ska vi fira jul del 2 här på själva julafton efter att jag jobbat på dan..
Imorn är tanken att granen ska huggas (!) O handla inför söndagens träff...Ja, nu måste jag gå o sova så jag hinner med allt...Trött o extremt förkyld....o jul snart..ingen lyckad kombo.... =(
 
Men slänger in lite bilder som sammanfattar den senaste tiden =)
 
Instagrambild från gårdagens träning...
 
 
 
 
 
Sthlm Int horse show, Patrik kittel såklart ;)
Årets sista tävling MsvC
 
O så kom min nya hårfärg fram som pricken över i:et =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0