Tillbaka i världen!!!

Jisses så skönt! Jag känner mig som en stackars fågel som suttit inlåst i en bur, och som nu släppts fri.....
Grovt sett ;)  Men att inte fått köra på över en månad o gå runt med huvudvärk i stort sett hela min vaken tid, har inte varit latjo lajban direkt...Allt har fått tagit stryk, och humör och den mentala biten har ju inte legat på topp....Men nu så är det grönt ljus att få köra bil igen, och tillbaka på jobbet nästa måndag! Ojoj..
Ögat har börjat lära sig kompensera för alla skador som blivit, men hjälp av avlastningen utav glasögonen. Så äntligen börjar det gå åt rätt håll!!
Dock kan skadorna kvarstå...Men det kan vi inte avgöra föräns om ca 6 månader då läkningen stannat av helt..Då blir det glajor resten av livet ;)
 
Harry fick besöka kiropraktorn idag, o det var i april senast, så trodde det skulle finnas en del o återgärda, men icke, har nog aldrig haft så få saker att poängtera! Vet att vä bog lätt tar lite stryk då han har en gammal skada i den, så lite underhåll i muskelaturen där så de inte blir en massa överansträngningar o inflammationer i området var det vanliga tipset...Så det var en superbra träff!!! =) =)
Redo för hösten o vinterns träningar!!!
 
Jag ska själv iväg o få akupunktur/akupressur på tisdag...köpte en Dagens Deal som går ut 30/8 som jag måste använda nu..O det är MER än välbehövligt för min stackars rygg.. Ska allvarligt gå iväg oftare o få ryggen genommasserad....är inge kul o gå med kramp i musklerna.. =/
 
Har träning samma helg som tävling, lite knasigt men man kan ju inte styra över datumena...
Nu taggar jag för att tävla igen..Premiär för MsvC2 då... o hoppas mina nerver håller sig i styr =D
Ha en riktigt trevlig helg allihopa!!
 
Ja...extremt ovant...Men en vanesak.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0