Ja...rullar på i värmen...

Här händer inte mkt kan jag lova..varmt...inne hela dagarna i stort sett, ibland går jag bort till dammen o svalkar mig en snabbis..mest bara vila o sova... Harry blir pysslad med i lagom dos...skritta ut i solnedgången är rätt okej =)
Idag har jag anmält mig till en La3 och en Msvc2, som tur var många veckor kvar...
Måste ladda om batterierna o bege mig ut igen...!  Ska lära mig Msvc2 programmet, kan bara 1an utantill, men 2an verkar rätt rolig! Ja, om jag inte känner mig kry så hinner jag lugnt o avanmäla mig.
Hade ju planer på o starta Div 2 lagtävling som drar igång i september....
Hoppas formen kommer tillbaka.
 
Längtar tills jag ska tillbaka till min ögonläkare igen den 14e...hoppas på bättre resultat av testerna för ögat..
 
 
Igår kväll blev det 20 min skrittöver gärdet.....Lagom =)
 
Nu återgår jag till sängen igen... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0