SecondHorseGear

Åh, jag blir galen på min knasiga kropp...vill bara att den ska bli kry nu!!!!!! Var iaf iväg till naprapaten igår..Blev som en ny människa, ledmässigt då...
rätt mör idag..men ska ge mig på en ridtur sen =)
Jag har hittat en riktigt bra sida som säljer KVALITÉTSSAKER, begagnat!!
Det är Sanna Nilsson ( http://sannanilssondressyr.blogg.se/ )och hennes arbetskamrater som satt ihop denna sida...
Länken hit är: http://secondhorsegear.blogg.se/

Har köpt mig ett par mkt fina bruna manchesterridbyxor!!! Ah, har alltid velat ha ett par sådana!
Ska bli kul att äntligen få matcha harrys fina bruna outfit jag köpte i falserbo förra året...med min outfit!
 
Jag kommer stadigt att gå in och kika om det finns några mer fina saker att fynda! =)
 
Nu ska jag åka till stallet och trimma en sväng med Harry.. =)
 
Väntar med spänning på de fina byxorna!!!! Tack Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0