Veckorna går fort...

Ja, den här veckan har bestått av stress, veterinärbesök o jobb....
Harry fick sin mun undersökt då jag känt det varit nåt galet med munnen vid ridningen....o mkt riktigt hade han sår på insidan av vänster kinden o de kom troligen från att han haft vassa ytterkanter på den tandraden så han bitit sig i kinden en massa, *ajajaj*, så slipning o inget bett i munnen på 4 dagar, lyckades hitta en liiiiten vargtand i hö överkäke som vi drog ut...hade sparat den i lite papper..hm, undrar vart jag la den...får se om nån i stallet hittar den i en papperstuss.....med lite blod på. =)
Red på ett Hackamore idag, de gick ju finfint på fältena i galopp, dock inte samma trimmnings form som man har med träns på, men ska pröva ett annat bett imorn på han, är vara mkt bra o variera tryckpunkterna i munnen, så jag har gått o köpt ett annat träns med=)=) Hehe....
O på torsdag, dä jäklar, då ska jag få en lektion av Britt pärsson !!! Ska bli såååå intressant o se hur det går!!!
Ikväll var jag hos Maria Freijd i sin kottelåda o åt god gratäng o kyckling korv!! o såg mysig komedi.. =)
Näe, sängen kallar...o rida imorn fm sen jobba igen......
God natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0