Nattglappa..

ja..blir lätt att jag hamnar här när jag jobbat så sent...Har varit en MKT fin o solig dag idag..synd att man jobbat...
fastnade på CSI NY på 5an...det är  riktigt bra tycker jag!
Men hallå!! Vad börjar härnäst? Jo, MacGyver!! Mitt favvo program när jag var liten! Han var ju bara bäst som kunde fixa ALLT! Kan ju inte sova nu ju =) =) Blir nog o ta en macka o krypa ner i soffan o bli 14 år igen...
Hoppas på sol imorn!!! Är ledig o vill ut o sola!!
Blir stallet på kvällen, ska trimma lite finlir inför torsdagens träning för Britt pärsson!! *me like*
Näe, nu ska kolla på tv en stund till!!


Kommentarer
Postat av: Sofia iaa Boström

Nu ska jag lägga till dig på min bloglovin :)

2010-06-30 @ 00:05:41
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0