Hektisk helg!!

Ja det blev 3 lediga, men hektiska dagar sen i fredags, som började med tvättning av kläder...boring...sen ikea! Bra mkt roligare!!! o sen Strömpis på kvällen o se Magnus Sjögren =) =) Fick tom stå o sjunga på scenen med han =)!!!!
Kalas kväll!! Sen i lördags så var man iväg o höll ridlektion, fan vad skoj de är o hjälpa andra o lösa sina problem!!!!
Ska nog bli nåt sånt när jag blir, hm...vuxen ...........
Sen var vi i stallet o fixa lite i hagarna....finns ALLTID o göra där, o roligt är det...förstår inte varför jag aldrig är hemma???...
O sen födelsedags kalas med Maria Freijd hos Sofia! Med ett par folkilskna..(3,5%).....Nicigt goda kakor o tårta!!
Sen kväll isäng...typ 04:00......tiden rinner iväg när man har trevligt!!
O seg söndag med stall o rdtur o sen grillning o lite Arkiv X med Maria o exet Rickard. Nice =)
O idag var det HOPPTRÄNING!!
Hallå, det var över 10 år sen jag var med på en riktig sådan.....
Men vilken fin kille jag har o han uppförde sig exemplariskt!! han har en bäbis hoppteknik men försökte få rätt på benen o stannade ALDRIG elller smet förbi, hoppade liten kombination, grind, plank så jag är SUPERGLAD nu!
Britt gillade hästen, "Oj vilken maffig sak.." var det första hon sa...*me like alot*....
O så fick jag några fina ord med, känns bra o få höra positiva saker, ger en hopp o ork att fortsätta..
Jag är kanon nöjd med kvällen som avslutades med rabarberpaj!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUMS!!!
Näe, fan måste skynda mig...eller vad det nu heter....duscha o sova, upp om 6 timmar.......
Hoppas jag fastnade på nåt kort....om det var nån som tog...får efterlysa bildbevis på våran framgång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0