Ah...det är här alla är =)

Så, nu ska jag försöka mig på detta roliga! Har inte haft nån blogg tidigare, men det är så kul o läsa alla andras så jag ger det ett försök! Kanske min blir lika välbesökt=).
Här lär väl det mest handla om fritidsintressen, typ min häst, o annat roligt man gör när man inte är på jobbet..
för där finns väl inte så mkt o säga om...typ springer häcken av sig dag in o dag ut..Räkningarna dimper ju ner varje månad oavsett hur mkt man jobbar..eller inte...Önska man kunde köpa en trisslott o bara skrapa fram 3 tvapparater så man kan dra till tv4 o skrapa fram minst 50.000 :- i månaden, vore inte helt fel ju!
Nu har jag nyss kommit från jobbet efter en timmes övertid...hade grymt mkt o göra idag, o blev inte klar med hälften av allt kan jag lova, chifen lär nog inte bli glad för det står fortfarande 2 pallar med varor på som inte hanns med o plockas av... =/ 
Tur att man jobbar sent imorn så det kanske är klart tills dess..MEN, det kommer faktiskt nya varor imorn, typ lika mkt, fast andra saker då...suck...bara o gå o sova o ladda krafterna så man orkar med en lång dag imorn, hovslagaren kommer till stallet halv ett, (innan dess så ska jag försöka rida lite,o sen kallar jobbet till 24:00...)
Eller inte, kom just på att Arkiv X går på tv 4 guld varje vardag kväll...*me like*...så ska nog kika på det en stund innan sängen kallar...Det är ju trots allt en nostalgi tripp från förr att kolla på den serien!!
Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0